Postanowienia ogólne
Warunki realizacji zamówienia i obowiązki informacyjne
Ceny
Faktura
Zmiana, rezygnacja z zamówienia i odstąpienie od umowy
Tryb postepowania reklamacyjnego i gwarancje dotyczące konsumentów
Pomyłki przy dostawie
Uszkodzenie towaru w transporcie
Ochrona danych osobowych
Dane te nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony Urzędu. Dla zapewnienia jak najwyższej jakości serwisu, okazjonalnie analizujemy pliki z logami w celu określenia: które strony odwiedzane są najczęściej, jakie przeglądarki stron WWW są stosowane, czy struktura strony nie zawiera błędów.
Postanowienia końcowe
Definicje:
Klient - osoba prawna, jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, osoba fizyczna niebędąca konsumentem w rozumieniu art. 22 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) lub Konsument;
Konsument - osoba fizyczna dokonująca zakupów w Sklepie Internetowym niezwiązanych bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, tj. konsument w rozumieniu art. 22 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
Sklep Internetowy - serwis internetowy dostępny pod adresem www.zabi.pl, za pośrednictwem którego Klient może dokonywać zakupów;
Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;
ZABI Sp. z o. o. - ZABI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Czańcu 43-354 przy ulicy Dworskiej 22 , wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku – Białej VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 6732, NIP 937-23-32-157, o kapitale zakładowym 2 050 000,00zł.
Załączniki:
Formularz reklamacji i odstępienia (.doc)
Formularz reklamacji i odstępienia (.pdf)
Stale ulepszamy naszą stronę internetową i używamy w tym celu plików cookie. Aby uzyskać jak najlepsze wrażenia użytkownika, zalecamy ich zaakceptowanie. W przeciwnym razie części strony zostaną dezaktywowane zgodnie z przepisami o ochronie danych.