Koła poliamidowe do dużych obciążeń » W obudowach skrętnych spawanych z hamulcem

W obudowach skrętnych spawanych z hamulcemKoła i zestawy kołowe do dużych obciążeń w obudowie skrętnej z hamulcem firmy ZABI składają się koła wykonanego wtryskowo z poliamidu PA 6 bądź koła poliamidowo-poliuretanowe oraz ze stabilnej stalowej spawanej obudowy z hamulcem mechanicznym. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Precyzyjne wykonanie obudowy skrętnej z płytką mocującą umożliwia obracanie zestawu skrętnego w pionie oraz dowolne manewry maszynami, środkami transportowymi itd. Specjalna budowa pozwala na łatwe skręcanie zestawem bez dodatkowych sił i środków pomocniczych oraz zachowanie stabilnego kierunku ruchu w linii prostej. Obudowa skrętna wyposażona jest dodatkowo w hamulec mechaniczny za pomocą którego możliwa jest blokada ruchu obrotowego koła, ruchu obrotowego głowicy skrętnej a także blokada kierunku. Zestaw kołowy w obudowie skrętnej z płytką mocującą posiada konstrukcję z blachy spawanej, co wpływa na jego wytrzymałość. Wszystkie koła występują z łożyskiem kulkowym poprawiającym wytrzymałość kół.

Koła poliamidowe posiadają niski współczynnik tarcia, a także wysoką odporność cieplną, dopuszczalna temperatura pracy ciągłej to przedział od -20 do +80°C. Koła wykonane z poliamidu są odporne na pęknięcia, nie niszczą podłoża, tłumią hałas oraz wstrząsy. Cechują się długa żywotnością oraz bardzo niskim oporem toczenia i odpornością na wiele agresywnych substancji chemicznych.

W przypadku kół poliamidowo-poliuretanowych poliuretanowy bieżnik koła jest elastyczny, nie niszczy podłoża a jego praca podczas toczenia jest mniej hałaśliwa. Twardość poliuretanowego bieżnika koła wynosi 90 Shore A. Charakteryzuje się odpornością na ścieranie oraz wiele substancji agresywnych, wykazuje niewielki opór na toczenie. Może być stosowany od -20 do +70°C. Koła nadają się idealnie do wyrobów o wysokich wymaganiach wytrzymałościowych. Koła i kółka poliamidowo-poliuretanowe charakteryzują się wysoką odpornością na uderzenia, ścieranie i zarysowanie (m.in. odporny na wióry metalowe). Połączenie poliamidu i poliuretanu wykazuję większą odporność na substancję chemiczne, niewielkie opory toczenia oraz mocne. Koła są odporne na pęknięcia, nie niszczą podłoża, tłumią hałas oraz wstrząsy. Są bardziej elastyczny, co powoduje cichszą pracę podczas toczenia się koła.

Zdjęcie Symbol Rodzaj
łożyska
Numer
łożyska
Cena netto i brutto
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny
6BNDH 80 37 130 400 2,65 60X80 68 Kulkowe 6202 111,32 PLN
136,92 PLN
+
-
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny
15BNDH 100 37 148 400 2,70 60x80 78 Kulkowe 6202 114,53 PLN
140,87 PLN
+
-
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny
25MBCNDH 125 37 172 300 2,50 60x80 98 Kulkowe 6202 139,91 PLN
172,09 PLN
+
-
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny
25MBNDH 125 42 172 450 2,90 60x80 98 Kulkowe 6202 151,00 PLN
185,73 PLN
+
-
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny
45BCNDH 160 50 211 300 4,98 80x107 113 Kulkowe 6204 191,58 PLN
235,64 PLN
+
-
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny
45BNDH 160 37 211 600 4,70 80x105 113 Kulkowe 6204 187,72 PLN
230,90 PLN
+
-
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny
65BCNDH 200 50 252 300 5,10 80x107 146 Kulkowe 6204 192,14 PLN
236,33 PLN
+
-
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny
65BNDH 200 50 252 750 4,75 80x105 146 Kulkowe 6204 190,38 PLN
234,17 PLN
+
-
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny
95BNDH 250 50 305 700 6,05 80x107 185 Kulkowe 6204 217,29 PLN
267,27 PLN
+
-
B - koła tworzywowe
BC - koła tworzywowo-poliuretanowe
N - koło o podwyższonej nośności
D - oznacza koło w obudowie spawanej
M - mniejsza obudowa
H - obudowa z hamulcem

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z resztą produktów naszej oferty.

Obudowa skrętna z hamulcem

Bardzo mocna, solidna konstrukcja spawana. Koła, kółka występujące w tej obudowie osadzone są na tulejce, montowane są z kielichem obudowy koła, kółka za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa koła, kółka posiada podstawę mocującą z łożyskiem oporowym wzdłużnym zabezpieczonym uszczelniaczem tworzywowym chroniącym kulki łożyska wypełnione długotrwałym smarem. Widelec obrotowy zawiera drugie łożysko oporowe wzdłużne. Całość połączona jest śrubą z nakrętką, która zabezpieczona jest specjalnym klejem beztlenowym.. Obudowa skrętna wyposażona jest dodatkowo w hamulec mechaniczny za pomocą którego możliwa jest blokada ruchu obrotowego koła, ruchu obrotowego głowicy skrętnej a także blokada kierunku.