Koła odporne na wysoką temperaturę do 250°C » W obudowach z otworem i hamulcem

Ilość produktów: 2
Sortuj
Ilość wyświetlanych na stronie
Wyświetlanie
Zdjęcie Symbol Rodzaj
łożyska
Inne Cena netto i
brutto
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny 8EH Zobacz produkt 80 12,5 105 100 0,72 82 Ślizgowe 250 °C 29,02 PLN
35,69 PLN
Ilość:
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny 17EH Zobacz produkt 100 12,5 121 100 0,80 91 Ślizgowe 250 °C 30,52 PLN
37,54 PLN
Ilość:



W obudowach z otworem i hamulcem

Koła i kółka tworzywowe odporne na wysoką temperaturę w obudowie z otworem firmy ZABI składają się z koła o jednolitym korpusie wykonanym wtryskowo z poliamidu PA 66 oraz ze stabilnej stalowej obudowy tłoczonej z centralnym otworem na śrubę mocującą wraz z hamulcem mechanicznym. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Precyzyjne wykonanie obudowy skrętnej umożliwia obracanie zestawu skrętnego w pionie oraz dowolne manewry maszynami, środkami transportowymi itd. Specjalna budowa pozwala na łatwe skręcanie zestawem bez dodatkowych sił i środków pomocniczych oraz zachowanie stabilnego kierunku ruchu w linii prostej. Koła wykonane z poliamidu PA 66 zawierają 30% włókna szklanego, co wpływa na jego stabilizację termiczną, zapewnia wysoką odporność cieplną. Koła te występuje również w kolorze czarnym. Dostępne są z łożyskiem ślizgowym. Koła i kółka tworzywowe odporne na wysoką temperaturę charakteryzują się wysoką odpornością na ścieranie oraz na temperaturę od -30 do +250°C. Koła te posiadają mały opór toczenia i skrętu, są odporne na ścieranie a także na wiele substancji agresywnych.



Obudowa koła z centralnym otworem na śrubę mocującą i hamulcem Wykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa koła, kółka jest łożyskowana podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej. Poszczególne części są ruchowo znitowane w jedną całość przez mocny centralny sworzeń zwrotnicy. Takie polaczenie tworzy mały luz w głowicy obrotowej obudowy co przyczynia się trwałości połączenia oraz zwiększenia żywotności. Uszczelniacz tworzywowy zabezpiecza kulki łożyska wypełnione długotrwałym smarem. Obudowa dzięki zabezpieczeniu długotrwałym smarem nie wymaga konserwacji.