Koła metalowo-gumowe » W obudowach z otworem i hamulcem

Ilość produktów: 6
Sortuj
Ilość wyświetlanych na stronie
Wyświetlanie
Zdjęcie Symbol Rodzaj
łożyska
Numer
łożyska
Cena netto i
brutto
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny 8H Zobacz produkt 80 12,5 26 105 60 0,80 82 Wałeczkowe L-34 29,41 PLN
36,17 PLN
Ilość:
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny 8SH Zobacz produkt 80 12,5 26 105 60 0,80 82 Wałeczkowe L-34 29,02 PLN
35,69 PLN
Ilość:
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny 17H Zobacz produkt 100 12,5 19 121 70 0,93 91 Wałeczkowe L-34 31,03 PLN
38,17 PLN
Ilość:
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny 17SH Zobacz produkt 100 12,5 19 121 70 0,93 91 Wałeczkowe L-34 32,91 PLN
40,48 PLN
Ilość:
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny 27MH Zobacz produkt 125 12,5 21 148 70 1,30 96 Wałeczkowe L-44 36,12 PLN
44,43 PLN
Ilość:
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny 27MSH Zobacz produkt 125 12,5 21 148 70 1,30 96 Wałeczkowe L-44 38,51 PLN
47,37 PLN
Ilość:



W obudowach z otworem i hamulcemKoła metalowo-gumowe zamontowane w obudowę skrętną z otworem. Dodatkowo jest wyposażona w hamulec blokujący skręt i ruch zestawu. Całość wykonana bardzo starannie i dobrze jakościowo. Mocna konstrukcja oparta na podwójnym łożyskowaniu obudowy.

Wszystkie elementy obudowy połączone są wytrzymałym nitem z otworem przeznaczonym do zamocowania. Maksymalna wielkość śruby jaką można mocować tego to zestaw to M12. Zestawy te przeznaczone są do maksymalnych obciążeń 70kg. Natomiast maksymalna średnica koła w takim zestawie do 125mm.

Obudowa koła z centralnym otworem na śrubę mocującą i hamulcem

Wykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa koła, kółka jest łożyskowana podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej. Poszczególne części są ruchowo znitowane w jedną całość przez mocny centralny sworzeń zwrotnicy. Takie połączenie tworzy mały luz w głowicy obrotowej obudowy co przyczynia się trwałości połączenia oraz zwiększenia żywotności. Uszczelniacz tworzywowy zabezpiecza kulki łożyska wypełnione długotrwałym smarem. Obudowa dzięki zabezpieczeniu długotrwałym smarem nie wymaga konserwacji. Obudowa skrętna wyposażona jest dodatkowo w hamulec mechaniczny za pomocą którego możliwa jest blokada ruchu obrotowego koła, ruchu obrotowego głowicy skrętnej a także blokada kierunku. Hamulec koła dodatkowo posiada śrubę regulacyjną za pomocą, której można regulować siłę hamowania. Odporność temperaturowa obudowy skrętnej z płytką mocującą mieści się w granicach od -30°C do +130°C. Przy określaniu wytrzymałości temperaturowej zestawu bierze się pod uwagę również odporność temperaturową koła. Precyzyjne wykonanie obudowy skrętnej z płytką mocującą umożliwia obranie zestawu skrętnego w pionie oraz dowolne manewry maszynami, środkami transportowymi itd. Specjalna budowa pozwala na łatwe skręcanie zestawem bez dodatkowych sił i środków pomocniczych oraz zachowanie stabilnego kierunku ruchu w linii prostej.