Koła pneumatyczne » W obudowach skrętnych z hamulcem

Ilość produktów: 13
Sortuj
Ilość wyświetlanych na stronie
Wyświetlanie
Zdjęcie Symbol Rodzaj
łożyska
Inne Cena netto i
brutto
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny 1755MH Zobacz produkt 175 210 50 2,70 80x105 140 Wałeczkowe 175-45 2PR 73,70 PLN
90,65 PLN
Ilość:
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny 1755MSH Zobacz produkt 175 210 50 2,70 80x105 140 Wałeczkowe 175-45 2PR 79,82 PLN
98,18 PLN
Ilość:
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny 1755ŁH Zobacz produkt 175 210 50 2,50 80x105 140 Kulkowe 175-45 2PR 71,85 PLN
88,38 PLN
Ilość:
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny 1755ŁSH Zobacz produkt 175 210 50 2,50 80x105 140 Kulkowe 175-45 2PR 77,98 PLN
95,92 PLN
Ilość:
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny 2005ŁKH Zobacz produkt 190 230 123 2,75 80x105 153 Kulkowe 200x50 2PR 64,19 PLN
78,95 PLN
Ilość:
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny 2005ŁSH Zobacz produkt 200 153 50 2,75 80x105 153 Kulkowe 200x50 2PR 67,67 PLN
83,23 PLN
Ilość:
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny 2005MHK Zobacz produkt 200 230 123 2,78 80x105 153 Wałeczkowe 200x50 2PR 65,75 PLN
80,87 PLN
Ilość:
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny 2005MSH Zobacz produkt 200 230 50 2,95 80x105 153 Wałeczkowe 200x50 2PR 69,23 PLN
85,15 PLN
Ilość:
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny 2255MH Zobacz produkt 225 257 70 3,20 80x105 180 Wałeczkowe 2.80/2.50-4 4PR 91,64 PLN
112,72 PLN
Ilość:
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny 2255MŁH Zobacz produkt 225 257 80 4,00 80x105 180 Kulkowe 2.80/2.50-4 4PR 106,75 PLN
131,30 PLN
Ilość:
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny 2605H Zobacz produkt 260 300 70 4,05 140X140 210 Wałeczkowe 3.00-4 4PR 112,55 PLN
138,44 PLN
Ilość:
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny 2605MHKX4 Zobacz produkt 260 300 120 4,70 140x140 210 Wałeczkowe 3.00-4 4PR 131,30 PLN
161,50 PLN
Ilość:
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny 2605MŁHKX4 Zobacz produkt 260 300 170 4,80 140x140 210 Kulkowe 3.00-4 4PR 145,77 PLN
179,30 PLN
Ilość:



W obudowach skrętnych z hamulcemKoła pneumatyczne w obudowie skrętnej z hamulcem firmy ZABI składają się z koła pneumatyczne z tworzywową lub metalową felgą oraz ze stabilnej stalowej obudowy tłoczonej z płytką mocującą oraz hamulcem mechanicznym bądź obudowy spawanej. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Precyzyjne wykonanie obudowy skrętnej z płytką mocującą umożliwia obracanie zestawu skrętnego w pionie oraz dowolne manewry maszynami, środkami transportowymi itd. Specjalna budowa pozwala na łatwe skręcanie zestawem bez dodatkowych sił i środków pomocniczych oraz zachowanie stabilnego kierunku ruchu w linii prostej. Obudowa skrętna wyposażona jest dodatkowo w hamulec mechaniczny za pomocą którego możliwa jest blokada ruchu obrotowego koła, ruchu obrotowego głowicy skrętnej a także blokada kierunku.

Koła i kółka pneumatyczne dostępne są ze stalowym lub tworzywowym korpusem oraz dętkową lub bezdętkową oponą (w zależności od średnicy koła). Koła z korpusem stalowym posiadają tarczę stalową, tłoczoną, cynkowaną bądź malowaną w kolorze czerwonym (w zależności od średnicy koła). Korpus koła jest spawany lub skręcany. Koła i kółka pneumatyczne ułatwiają transport na nierównych powierzchniach. Koła O 175 dostępne są z oponą szarą, niebrudzącą posadzki. Koła dostępne są w wersji z łożyskiem wałeczkowym lub kulkowym. Tarcza koła z polipropylenu występuje w kolorze czerwonym. Łożysko wałeczkowe osadzone jest w piaście tworzywowej koła, wypełnione smarem oraz zabezpieczone zatyczką tworzywową. Koła dostępne są z oponą bezdętkowa, z określoną liczbą warstw płótna. Odporność temperaturowa od -25° do +50°C. Stopień ochrony podłoża kół pneumatycznych ocenia się na poziomie doskonałym.

Obudowa skrętna z płytką mocującą i hamulcem

Wykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa koła, kółka jest łożyskowana podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej. Poszczególne części są ruchowo znitowane w jedną całość tworząc mały luz w głowicy obrotowej obudowy co przyczynia się trwałości połączenia oraz zwiększenia żywotności. Uszczelniacz tworzywowy zabezpiecza kulki łożyska wypełnione długotrwałym smarem. Obudowa dzięki zabezpieczeniu długotrwałym smarem nie wymaga konserwacji. Płytka mocująca obudowy koła, kółka ułatwia oraz zapewnia solidny i pewny montaż. Obudowa skrętna wyposażona jest dodatkowo w hamulec mechaniczny za pomocą którego możliwa jest blokada ruchu obrotowego koła, ruchu obrotowego głowicy skrętnej a także blokada kierunku. Hamulec koła dodatkowo posiada śrubę regulacyjną za pomocą, której można regulować siłę hamowania. Obudowa skrętna z płytką mocującą występuje w wersji wzmocnionej, która została zaprojektowana do przenoszenia dużych obciążeń. Odporność temperaturowa obudowy skrętnej z płytką mocującą mieści się w granicach od -30°C do +130°C. Przy określaniu wytrzymałości temperaturowej zestawu bierze się pod uwagę również odporność temperaturową koła. Precyzyjne wykonanie obudowy skrętnej z płytką mocującą umożliwia obranie zestawu skrętnego w pionie oraz dowolne manewry maszynami, środkami transportowymi itd. Specjalna budowa pozwala na łatwe skręcanie zestawem bez dodatkowych sił i środków pomocniczych oraz zachowanie stabilnego kierunku ruchu w linii prostej.

Obudowa skrętna z hamulcem

Bardzo mocna, solidna konstrukcja spawana. Koła, kółka występujące w tej obudowie osadzone są na tulejce, montowane są z kielichem obudowy koła, kółka za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa koła, kółka posiada podstawę mocującą z łożyskiem oporowym wzdłużnym zabezpieczonym uszczelniaczem tworzywowym chroniącym kulki łożyska wypełnione długotrwałym smarem. Widelec obrotowy zawiera drugie łożysko oporowe wzdłużne. Całość połączona jest śrubą z nakrętką, która zabezpieczona jest specjalnym klejem beztlenowym.. Obudowa skrętna wyposażona jest dodatkowo w hamulec mechaniczny za pomocą którego możliwa jest blokada ruchu obrotowego koła, ruchu obrotowego głowicy skrętnej a także blokada kierunku.