Koła piankowe » W obudowach skrętnych z hamulcem

Ilość produktów: 3
Sortuj
Ilość wyświetlanych na stronie
Wyświetlanie
Zdjęcie Symbol Rodzaj
łożyska
Numer
łożyska
Opis Cena netto i
brutto
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny 2605TPH Zobacz produkt 260 300 100 3,95 140x140 ø10 210 Wałeczkowe L-45 Rozmiar opony 3.00-4 178,20 PLN
219,19 PLN
Ilość:
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny 2605TPSH Zobacz produkt 260 300 100 3,95 140x140 ø10 210 Wałeczkowe L-45 Rozmiar opony 3.00-4 171,03 PLN
210,37 PLN
Ilość:
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny 2605MPŁH Zobacz produkt 260 300 100 4,40 140x140 ø10 210 Kulkowe 6004 Rozmiar opony 3.00-4 175,03 PLN
215,29 PLN
Ilość:



W obudowach skrętnych z hamulcem

Koła piankowe firmy ZABI Sp. z o.o. wykonane są z pianki poliuretanowej. Koła wykonane z pianki poliuretanowe są niezwykle odporne na przebicie. Pianka zapewnia komfort jazdy oraz tłumienie drgań. Koła nie niszczą podłoża. Cichobieżne charakteryzują się niskim oporem toczenia. Posiadamy koła piankowe z tworzywową lub metalową felgą. Pianki poliuretanowe to materiały od dawna spotykane w każdej dziedzinie życia. Są to niezwykle elastyczne i trwałe materiały. Posiadają wszechstronne zastosowanie. Materiały te charakteryzują się lepszymi właściwościami użytkowymi od tradycyjnych materiałów piankowych stosowanych szczególnie w motoryzacji i w transporcie. Pianka poliuretanowa to znakomity, lekki materiał konstrukcyjny do wykonania wielkich elementów techniką natrysku lub odlewania. Pianka poliuretanowa nie nasiąka wilgocią oraz jest odporna na oddziaływanie czynników chemicznych. Jej wykorzystanie pozwala zabezpieczyć metal przed korozją. Dodatkowym atutem jest fakt, iż parametry fizyczne tego materiału nie zmienią się z biegiem czasu.



Obudowa skrętna z płytką mocującą i hamulcem Wykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa koła, kółka jest łożyskowana podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej. Poszczególne części są ruchowo znitowane w jedną całość tworząc mały luz w głowicy obrotowej obudowy co przyczynia się trwałości połączenia oraz zwiększenia żywotności. Uszczelniacz tworzywowy zabezpiecza kulki łożyska wypełnione długotrwałym smarem. Obudowa dzięki zabezpieczeniu długotrwałym smarem nie wymaga konserwacji. Płytka mocująca obudowy koła, kółka ułatwia oraz zapewnia solidny i pewny montaż. Obudowa skrętna wyposażona jest dodatkowo w hamulec mechaniczny za pomocą którego możliwa jest blokada ruchu obrotowego koła, ruchu obrotowego głowicy skrętnej a także blokada kierunku. Hamulec koła dodatkowo posiada śrubę regulacyjną za pomocą, której można regulować siłę hamowania. Obudowa skrętna z płytką mocującą występuje w wersji wzmocnionej, która została zaprojektowana do przenoszenia dużych obciążeń. Odporność temperaturowa obudowy skrętnej z płytką mocującą mieści się w granicach od -30°C do +130°C. Przy określaniu wytrzymałości temperaturowej zestawu bierze się pod uwagę również odporność temperaturową koła. Precyzyjne wykonanie obudowy skrętnej z płytką mocującą umożliwia obranie zestawu skrętnego w pionie oraz dowolne manewry maszynami, środkami transportowymi itd. Specjalna budowa pozwala na łatwe skręcanie zestawem bez dodatkowych sił i środków pomocniczych oraz zachowanie stabilnego kierunku ruchu w linii prostej.