Koła tworzywowe odporne na wysoką temperaturę do 300°C » W obudowach z otworem i hamulcem

Ilość produktów: 2
Sortuj
Ilość wyświetlanych na stronie
Wyświetlanie
Zdjęcie Symbol Rodzaj
łożyska
Inne Cena netto i
brutto
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny 17EH300/10 Zobacz produkt 100 10,5 35 127 100 0,80 100 Ślizgowe 300°C 69,91 PLN
85,99 PLN
Ilość:
Zobacz zdjęcie i rysunek techniczny 17EH300 Zobacz produkt 100 12,5 35 127 100 0,80 100 Ślizgowe 300°C 69,91 PLN
85,99 PLN
Ilość:



W obudowach z otworem i hamulcem

Koła tworzywowe odporne na wysoką temperaturę posiada jednolity korpus wykonany z fenoloplastów - żywic fenolowo-formaldehydowych które przechodzą nieodwracalnie ze stanu plastycznego w stan utwardzony w wyniku podwyższonej temperatury. W naszej ofercie koła te występują w kolorze czarnym. Charakteryzują się dobrą odpornością na wodę, większość rozpuszczalników, olejów, kwasów i chemikaliów, doskonałymi właściwościami toksycznymi dla dymu ogniowego i są w pełni certyfikowane do stosowania w piekarnictwie i przemyśle spożywczym, a także do wszelkich zastosowań piekarniczych wymagających temperatury do +300°C. Doskonale sprawdza się w niskich i wysokich temperaturach oraz do użytku wewnątrz i na zewnątrz oraz nie wymaga konserwacji. Zakres temperaturowy pracy kół od -40°C do +300°C. Materiał cechuję sztywność, stabilność wymiarów, nierozpuszczalność, nietopliwość oraz dobre własności elektroizolacyjne. Koła nie pozostawiają śladów na podłodze, gdy swobodne toczenie jest zabezpieczone, ale mogą pozostawiać ślady szlifowanego materiału, jeśli są używane na podłogach ściernych lub w przypadku użytkowania na bardzo nierównych podłogach. Silnych uderzeniach o ostre przeszkody mogą powodować odpryski lub pęknięcia powierzchni koła, w takim przypadku sugerujemy kontakt z naszym działem handlowym, w celu dobrania odpowiedniego produktu.



Obudowa koła z centralnym otworem na śrubę mocującą i hamulcem wykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa koła, kółka jest łożyskowana podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej. Poszczególne części są ruchowo znitowane w jedną całość przez mocny centralny sworzeń zwrotnicy. Takie polaczenie tworzy mały luz w głowicy obrotowej obudowy co przyczynia się trwałości połączenia oraz zwiększenia żywotności. Uszczelniacz tworzywowy zabezpiecza kulki łożyska wypełnione długotrwałym smarem. Obudowa dzięki zabezpieczeniu długotrwałym smarem nie wymaga konserwacji.